Tuhaf tuhaf işler ✨



Geçen haftadan beri tuhaf tuhaf sayı tekrar ve/veya bileşimleri çıkıyor karşıma. Muhtemelen hep oluyordur böyle denk gelişler de benim dikkatimi bu ara çekiyor herhalde. 

Günlüğe tarih ve günle birlikte saati de yazanlardanım ve bu sayılar silsilesi ilk olarak 16 Nisan'da saat 06:16 yazınca dikkatimi çekmiş. Bir sonraki gün 17 Nisan 07:17 yazmışım sayfanın tepesine; istesem ayarlayamam o saatte yazmayı. 18'inde de beşler toplanmış saatin içinde. 5:55. "What does the speaker mean?" diye not düşmüşüm yanına. Instagram hesabımı sildiğim gün olan 19 Nisan'da ise rakamların tekrar edişi değil, tam bir yıl önce 19 Nisan'da ilk kez sosyal medyadan açıkça yakındığım yazıyı fark edip şaşırmışım. 

Hiç anladığım işler değil numeroloji vs. ama her türden sembol hep ilgimi çekmiştir. O dört gün boyunca da bir şeyler konuşmuş benimle sanırım ama anlamadığım bir dil olduğu için sadece fark edip üstünde durmadan geçmişim. Bunu ne zaman düşündüm? Bu öğlen sınav raporuna 24.04.2024 yazıp ikilerle dörtlerin piknik yaptığını görünce. 

Kesin bir kapıyla ilgili bir şey, öyle hissediyorum. 😋 Ne bileyim bi şeyin kapısı açılmıştır ya da suratıma kapanmıştır veya elimiz kapıya sıkışacaktır ya da önümüze çıkan üç kapıdan hangisini seçeceğizdir acep falan. Bakın şimdi aklıma geldi, dün akşam da terk edilmiş yerleşimlerdeki eski kapıların gerekli şekilde kilitlenmezse felaketlere açılan bir tür solucan deliğine dönüştüğü bir Japon çizgi filmi izledim. 

Varsa bir bilen anlatır belki. Yoksa da hiç dert değil, ben hayatın içinde minik büyülü işaretler bulup kendi kendime eğlenmeye devam ederim. 🧚‍♂️

Bugün, şu an ne olduğunu hatırlamadığım br şey izlerken şu parça çalmaya başladı. Önceden deli gibi peş peşe dinlerdim, ama adını bile unutmuşum. Hemen Shazam. Ve sonuç aşağıdaki güzellik.🎶

O zaman sabah insanı elif'in kırk yılın başı geceye denk gelen yazısından hepinize iyi geceler. Biraz okuyayım bakayım neymiş bu numeroların "sırrı". Ve kapılar bırakayım geceye, Paul Auster'ın Kış Günlüğü romanının bendeki Can Yayınları baskısının kapağını anımsatan rengârenk kapılar. Oturup düşünelim hangisi nereye açılırdı, niye ve kime açar, kimin suratına kapatırdık filan.

Yorumlar

  1. Bak sen tesadüfe! Bu kapılar fotoğrafının büyük boy fotokopisini çekmiş ve günlük kullandığım dosyanın kapağına yerleştirmiştim, yıllar önce. Şimdi görünce gülümsedim. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohaaaa 😄 Ya benim tüylerim diken diken oluyor Sevin böyle şeylerden. :)))) Sırıttım resmen. 🔮

      Sil

Yorum Gönder