Günaydın Yorgun Ruhum, Bi Kahve? ☕️



Altıda açıldı yine gözler. Ben açmadım, "açıldı". Bana kalsa daha uyurdum, ama kalmadı. Zihnimi, ruhumu yoran şeyler  boğum boğum parmaklarıyla itti göz kapaklarımı bence. Yeterince uyudun, gerçi uykunda da huzur vermedik ama olsun uyan da bu kafa yorgunluğuyla çalışmayı deneyen halini seyredip eğlenelim azıcık dediler. Kesin böyle oldu. 

Ve işte geldim buradayım, masamda. Henüz kahvem yok, bu anlamsız yazıyı "yayınla" komutunu verdikten sonra gidip yapacağım. Sonra da görseldeki kahvenin üstünde oraya buraya savrulup şekilden şekle giren buhar kadın gibi var oluşumu anlamlandırmaya çalışacağım.

Yorumlar

  1. ay ne güzelmiş buhar kadının halleri :)

    YanıtlaSil
  2. insan buhar kadına elinde olmadan "tutuluyor"... hipnotize olmuş gibi takıldım bir süre ;)

    YanıtlaSil
  3. O günden sonra baya geçmiş Köşenin Delisi, şimdi nasılsın? Nerelerdesin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralardayım, buhar kadın gibi biraz, uçuş kaçış. :)

      Sil
  4. Başka bir blogdaki yorumdan buldum sizi. Epeydir yeni yazarlar keşfetmemiştim; ne kadar değişik bir tasarımı var sayfanızın.
    Arşivinizde gezineceğim. Ben de beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. :) Sıkıldıkça saç kestirmek yerine şablon değiştiriyorum diyorum hep :)

      Sil

Yorum Gönder