Yazamayanın Köşesi

Hoşgeldim. Varsanız siz de hoşgeldiniz. Bu blog fikrini bana üniversiteden arkadaşım Yiğit verdi. Ne de iyi etti, ama bakalım becerip de düzenli girebilecek miyim bu kayıtları. Yaz(ama)ma konusundaki düzensizliğim ve disiplinsizliğim beni yakından tanıyan ve yazmak için duyduğum anlaşılmaz arzuya ilişkin dırdırlarımı dinlemiş olan herkesin malumu. Belki de fazla kendi içimde yazılıyordu her şey, ya da yazdıklarımı sadece ben gördüğüm için bir yere gelemiyordum. Bu demek değil ki burada edebiyat döktüreceğim...ama kimbilir.. belki de bir iç döküşle başlarım ve sonrasında beynimin içinde yıllardır zonklayan yazma güdüsü gaza gelip dışarı atar kendini. Yani benim istediğim şekilde... Sanırım buraya bunları yazarak kendimi bir tür stresli sorumluluk altına sokmaya çalışıyorum. Sanki eğer "yazacağım"ı insanlara duyurursam geri dönüşü olmayacak ve mecburen, mahcup olmamak için yazacağım gibi..komik tabii.. içimde yaşadıklarımın bu kadar dışarıya tabi olması ve benim bu kadar aciz olmam...napalım...demek ki ben doğuştan yazar değilim, çook ama çook çalışması gerekenlerdenim. Katkınız benim için çok değerli... Görüşmek dileğiyle...

Yorumlar